EKMK webinar: "Kuidas toime tulla keeruliste klientidega?"
Osta pilet siitKäesolev ajajärk on komplitseeritud enamike teenindussektoris töötavate isikute jaoks, kes igapäevaselt tööülesannete täitmisel peavad hakkama saama ka mitte pelgalt raskete, vaid ka sihilikult konfliktsituatsioone tekitavate klientidega. Kuidas suhelda ning toime tulla keeruliste kliendiga, kuidas tuvastada kas kriitika on põhjendatud või pahatahtlik tülinorimine, kuidas konfliktsituatsioonides rahulikuks jääda säilitades eneseväärikus ja külalislahkus.
Aeg: 15.veebruar 2022 kell 13:00
Koht: veebis (1 h enne koolituse algust saadetakse Addenda poolt osalejatele meili peale koolituse link)
Webinari kestvus: 4 x 45 min
Esineja: Ülli Kukumägi
Ülli Kukumägi on pikaajalise kogemusega verbaalse ja mitteverbaalse kommunikatsiooni lektor/koolitaja/nõustaja, juhtimisteaduste doktorant, kes on õppinud nii psühholoogiat, NLP-d, sõltuvushäirete ravimetoodikaid, lahenduskeskset lühiteraapiat, hüpnoteraapiat ja kehakeele dekodeerimist erinevate rahvusvaheliste ekspertide juures, s.h. Paul Ekman International Groupis. Omab pikaajalist avaliku esinemise praktikat konverentsidel, seminaridel, televisioonis. Ülli klientide hulka kuuluvad nii Eesti era- kui riigiettevõtted, s.h. haiglad, koolid, pangad, omavalitsused. Vaata lektori kohta täpsemalt www.bodylanguageacademy.ee
Käsitletavad teemad:
• Aju, emotsioonid, seisundid ja suhtumised.
• Konfliktsituatsioon versus erinevad arvamused.
• Kuidas tuvastada antisotsiaalset isiksusehäiret ning toime tulla pahatahtlike klientidega? Õiglane kriitika või tahtlik tülinorimine?
• Kuidas efektiivselt hallata enda negatiivseid emotsioone? Võtted, mis aitavad jääda rahulikuks keerulistes situatsioonides.
• Lähtuvalt osalejate küsimustest praktiliste nõuannete jagamine.
KOOLITUSE HIND
- EKMK liikmele 0€
- mitteliikmele 30€
PS! EKMK liikmetel palume koha registreerimiseks osta 0€ pilet piletipoest! Registreeruda saab kuni 09.02.22 (kaasa arvatult)
PS! Webinar ei ole järelvaadatav!
Osta pilet siit